Červenec 2000

1.7. 2000
Igin a jeho narozeniny. Bárt byl na sračky nejvíc a získal putovní opici. Spal u hnoje, zvracel a lezl po čtyřech. Zelí byl taky jetej, no všichni. A nakonec si ti blbci namíchali Petrovickej koktejl, což je dorazilo. Ve tři v noci jsem vstal a šel se kouknout dolů. Spali roztroušený na podlaze, bez peřin, prostě jak kdo spadl.

2.7. 2000
Ráno jel opilej Zelí autem a opilej Igin taky jezdil autem a navíc Igin poveze lidi do Prahy...no chci to vidět. Dušan se vzbudil a hned si dal dvě deci ferneta, prý aby se probral. Jo a jedu na Ukrajinu, ale asi se nedostanu přes hranice, tak fakt nevím, ještě uvidím.

3.7. 2000
Ráno ve tři přejíždím hranice a na čundrslevu jedu do Tater. Vystupuju ve Štrbě a hned mám přípoj do Svitu. Po roce mě vidí babička s dědou, tak mě podle jejich příšernýho zvyku nacpou jídlem, že je mi ještě týden blbě. Dávám si den volna, tak se jenom flákám.

4.7. 2000
Ráno jedu na čundrslevu do Košic. Ve vlaku rozumím lidem tím méně, čím víc se vlak blíží k východu. Nechápu, jak jsem se mohl narodit na východním Slovensku, když tam skoro nikomu nerozumím. V Košicích se meju v tamních fontánách a divně na to koukají dokonce i místní cikáni. Jdu se koupit zmrzlinu, protože ji prodává moc hezká zmrzlinářka. Zmrzlina je hnusná, ale kecám se zmrzlinářkou a zaměřuju pohled kovboje na celou postavu....no jo, to si zase jednou dala příroda záležet. Od stánku se zmrzlinou je vidět ukazatel na Miskolc. No tak asi pojedu na Ukrajinu přes Maďarsko, třeba jsou tamní hranice míň hlídaný. Asi po třech minutách stopování mi zastavuje nějaká ženská a jede se mnou až přímo k hranici Tornyosnémeti. Na hranici si mě nikdo nevšímá, tak jen tak přecházím. Za pár minut chytám stop na Miskolc a na kruháku před Miskolcem hned na Nyíregyházu. Paráda, báječněj stop. Další stop směrem na Ukrajinu, taky za pár minut. U Záhony se nechám vysadit, lezu do lesa a přelézám Maďarsko - Ukrajinský hranice. Tak po čtvrt hodince mám ale po srandě. Ukrajinský celníci fakt existujou. No, jsem rád, že mě jenom vyhodili a netahali po úřadech. Kašlu na Ukrajinu, jedu zpátky na Miskolc. Veze mě nějakej šílenec hrozným autě, který vrže, skřípe a sem tam v něm něco bouchne, což Maďar vždycky okometuje nějakým hnusně znějícím pokřikem.Navíc je za autem obrovskej vozejk, v autě smrdí barvy a ředidla a ten blbec si do těch výparů klidně vykuřuje cigáro za cigárem. No, z Miskolce jedu přes Budapešť na Balaton. Nikde v Evropě jsem nazažil tak krátký čekání na stop. Zatím nejdelší je asi pět minut. Jenže u Siófoku mě ruplo v noze a je konec srandy. Jako obvykle nejsem pojištěnej, tak se hodlám vrátit co nejrychleji do Čech, jenže už je večer. Ale Maďarsko je země stopu asi zaslíbená. Stopnu chlápka s dodávkou do Budapešti. Vysazuje mě už skoro za tmy asi 30 km od Budapešti, že nejede přímo. Jdu na dálnici, ještě mě sprdne policajt na motorce, ale než zmizí za zatáčkou, tak mám další stop. Jedu s nějakým docela rychlým cvokem. Po pár kilometrech předjíždíme policajta, co mi zakazoval stopovat na dálnici, tak na něj aspoň zvedám prostředníček. Asi rozuměl, ale jsme rychlejší. Vystupuju přímo ve městě, je už tma. Seznamuju se s nějakou docela hezkou holkou, naštěstí mluví německy. Kupuje mi lístky na městskou dopravu, s díky je beru, ale z principu jedu načerno. Vystupuju u hlavního vlakovýho nádraží. Je deset večer, ale rychlík z Rumunska do Prahy má tříhodinový zpoždění, tak ho ještě v pohodě stihnu. Kupuju si lístek do Štúrova. V přepočtu skoro tři stovky...největší investice, kterou jsem v životě vynaložil na cestování, hrůza! Mám ještě hodinu volna, tak si lehám k odpadkovýmu koši u nástupiště a usínám. Jenže po pár minutách do mě začně rejpat nějakej bezdomovec. Řve na mě maďarsky a já ho česky posílám do prdele. Jenže se nenechá odbýt, tak jdu spát na nástupiště. Teprve pak jsem si všiml, že ten odpaďák byl asi houmlesákův rajón. Konečně přijel vlak. Sedím v kupé s nějakýma holkama z Novýho Zélandu, tak si konečně můžu pokecat, protože maďarsky neumím a Maďaři se nijak jinak nedomluví. Za Štúrovem mě průvodčí vyhazuje, ale už jsem na Slovensku a je to v pohodě. Docela rušnej den....Slovensko, Ukrajina, Maďarsko a zase Slovensko.

5.7. 2000
Průvodčí mě vyhodil, jízdenka byla jen do Štúrova. Je něco po půlnoci a další vlak na Bratislavu jede až v půl čtvrtý. Tak spím na nádraží v Nových zámkách. Je tu klid a lepší spaní, než na hlaváku v Budapešti. Půl čtvrtý...na čundrslevu jedu do Bratislavy a na další čundrslevu na hranice. A pak na Suchdol a odpoledne přijíždím k moravský babičce. Děda mě po asi pěti letech, co jsem tam nebyl, nepoznává, ale nestřílí po mě, tak je to dobrý. Přespávám.

6.7. 2000
Jedu na čundrslevu do Brna. Na večer mám u Beru sraz s Nel a s Daxem, ale vůl Dax na poslední chvíli odřekne. Beru přišla v jedenáct v noci a za dvacet minut vypila litr a půl vína. Pak jsme šli spát.

7.7. 2000
Odjíždím do Prahy. V Praze je fajn, dávám si toasty a je mi báječně.

8.7. 2000
Odjíždím z Prahy, stavuju se doma pro flašku absinta a jedu do Vysoký pece za Karlovejma Varama na Countryfest, což je maskovací akce pro žraní a pití. Přijíždím až v sedm večer, takže Zelí je nalitej jako doga a chvílemi upadá do bezvědomí. Pavla toho využívá, sráží Zelího na zem a jezdí na něm jako na praseti. Zelí si samozřejmě pak nic nepamatuje. Otevřeli jsme absinta. Protože nepiju, tak jsem jen koukal, jak všichni kolem flirtujou s panem Alkoholem. Irča pak na tanečním placu zatančila báječnou variaci divošských tanců a pak mohutným proudem pusou i nosem hodila obsah žaludku mezi ostatní tanečníky. Už jsem viděl zvracet spoustu lidí, například Houmra pěnu, Arniho pizzu, Tarabise zeleninovej salát, ale Irčin výkon byl fakt jedinečnej. Taková zvracecí fontána. Za svůj výkon poprávu dostala putovní opici pro největšího opilce. Už podruhý a tak je za bezkonkurenčním Zelím na druhým místě.

9.7. 2000
Jedu s Jitkou domů. Čeká nás týden spolu po vlastech českých, tak se psychicky připravuju.

10.7. 2000
Jedeme do Koněpruských jeskyní. Dostávám studentskou slevu na falešnou kolejenku. Stíháme odpolední vlak a jedeme do Českýho ráje. Večer už spíme u zámku Humprecht. Je bouřka a Jitka dělá hysterický scény, že do nás bouchne blesk. Ach jo, ženská.

11.7. 2000
Jdeme na Kost. Jitka jde na hrad, tak se flákám po okolí. Pak si dáváme v hospodě smaženej sejr. V hotelu u Kosti je nechutně pomalá obsluha. A tupá. Po obědě začíná pršet, tak se nasomrujeme do auta k maželům, kde hlavně pán rodiny na nás kouká s odporem a má evidentně „radost“, že jsme se mu, špinavý, smradlavý a mokrý, nacpali do auta. Vysazuje nás v Sobotce. Jedeme vlakem do Dvora Královýho. Na nádraží si dávám utopence. Je tam hroznej hostinkej. Je mu nejmíň milió let, špinavý vousy a je nehorázně pomalej. Tři utopence lovil u lahve asi 20 minut a furt přitom opakoval dvě věty:“ Čistá voda je furt zadarmo! Ale vedle na hajzlu!“ a druhá věta:“Šéf mi chce prodat svojí starou, to je v prdeli.“. No zábava. Spíme v lese, celkem pohoda.

12.7. 2000
ZOO ve Dvoře. Dostávám studentskou slevu na falešnou kolejenku. Hezký. Líbili se mi nosorožci, ptáci a debilní turisti, který běhaj po ZOO s umělohmotným kloboukem, kterej má asi představovat nějakej africkej kloubouk. Večer jedeme do Novýho Jičína a spíme u otce.

13.7. 2000
Hrad Starej Jičín. Hezkej. No, pak se flákáme po Novým Jičíně a ujel nám vlak. Tak lezem do hospody a cpeme se hranolkama, kuřetem a ananasem zapečeným v sýru. Bylo to dobrý a ještě lepší bylo, že Jitka už nemohla, tak jsem to dojedl i za ní. Spali jsme u otce.

14.7. 2000
Jedem do Brna a domlouvám si sraz s Daxem. Zase nepřišel, vůl. Lezem po Brně a na nějakou věž a do technickýho muzea. Dostávám studentskou slevu na falešnou kolejenku. Večer jedeme do Boskovic.

15.7. 2000
Chtěli jsme na hrad a na zámek, ale je tam nějakej čtyřdenní festival. Podle lidí kolem asi festival pro pankáče a bezdomovce. Tak jsme šli do židovskýho města a na židovskej hřbitov. A večer jedeme do Strakonic. Spím u Jitky

16.7. 2000
Jedu domů. Nefunguje nám pračka, takže si zase odřu ruce, ach jo.

17.7. 2000
Zhruba před tejdnem tomu bylo 55 let, co poprvý bouchla atomovka. Prej to viděla i nějaká slepá holka. Takže když budu chtít, aby se mi rozsvítilo, tak si bouchnu. A bude hotovo...

18.7. 2000
Přišla mi SMSka od dospělý a vážený ženský, která "decentně" popíjí s kolegyní. Cituji: Už jsme na plech a voláme: Já chci píchat! Konec citace. No konečně je někdo upřímnej. Akorát nechápu, že lidi k upřímnosti vždycky dožene nedostatek něčeho, nebo přebytek něčeho. V tomhle případě je to kombinace. Přebytek alkoholu a nedostatek sexu.

19.7. 2000
Dneska jsem byl se Zelím v pivovaru pro tři basy. Jednu jsme hned odvezli k Zelímu domů. Je to neskutečný, ale Zelí je ještě horší spolujezdec, než řidič. Kecá do řízení daleko víc než i ta nejhysteričtější ženská. A ještě u toho dělá blbosti, chytá se za všechno, za co se v autě může chytit, v zatáčkách schválně padá do stran a dělá vyděšený ksichty, blbec. Jo a taky mi řekl, že zejtra jeden na čundr, že si mám vzít v pátek dovolenou.

20.7. 2000
Dneska jedu se Zelím a Houmrem na čundr. Houmr poprvý v životě bere na čundr stan...pro psa, kterýho sebou táhne taky poprvý v životě. Ale nám je to houby platný, protože prej nesmíme psa sníst, takže i stan bude plnej. Ach jo. Jedem na čundr. Se Zelím jedu na čundrslevu do Podbořan. Vystupujem v Mladoticích. Zelí prohrál 101 peněz v kartách. Večer jdeme se Zelím sklízet na místní zahrádky....a úspěšně. Nějaký červený brambory, mrkev, no všechno. Zelí by se jako zloděj neuživil. Nešly mu zavřít dveře od skleníku, tak s nima prostě praštil.

21.7. 2000
Nepršelo, což je dobrý, protože sebou nemám igelit. No a taky sebou nemám nůž, lžíci ani sirky. Zelí si kvůli tomu ze mě furt dělá srandu. No ale lžíci nemá ani Houmr. Houmr je vůl. Tahá sebou asi 20ti kilovej obrovskej bágl. Má tam stan, nafukovací lehátko, spoustu věcí na převlečení, granule pro psa...no hrůza. Všude sou houby a maliny, takže se přežíráme šíleně. Spíme v Žihelskám lese, to je tam, jak na mě Zelí loni shodil břízu a málem mi urazil rameno. Vyhrávám nad Zelím už 156 peněz.

22.7. 2000
Něco mě kouslo do krku a furt se to tam drží. Zelí říká, že je to jenom mravenec. Zelí s Houmrem mi říkají, že se mám naučit pít pivo. Říkám, že je to sajrajt, ale oni furt, že to mám vyzkoušet. Dal jsem si jich 8 a stejně to chutná furt hnusně. Houmrův pes Gira skočil na koloucha a zlomil mu nohu. Tak jsme ho se Zelím dorazili (ne Houmra ani psa, ale koloucha). Když jsem běžel dorazit koloucha, tak jsem zapadl do bažiny. Fakt paráda. Večer žerem koloucha

23.7. 2000
To co se mi zakouslo do krku nebyl mravenec, ale klíště. Jedeme domu. daří se mi krásná čundrsleva. Navíc matka odjela na Slovensko, takže mám byt pro sebe. Koukal jsem na film Crash. Sice celý na hovňo, ale námět zajímavej.

24.7. 2000
Klíště je infikovaný. Je mi blbě a na krku mám po tý bestii flek jak kráva. Využívám toho, že jsem doma sám a na podlaze se vrší jako obvykle všechno možný. No to zase budu muset uklízet aspoň tři dny předem. Ten pitomec Luck mi furt píše a volá a nechápe, že mu neroumím. Mluví anglicky a německy a francouzsky a jánevímjakještě, ale to na něj dlabu, ať se naučí česky. No, stejně pro něj to ubytování musím zajistit. Taky s ním přijedou Miss chmele. To jsem teda zvědavej, jak se v Belgii urodilo... Ten flek od klíštěte se furt zvětšuje. Jdu koupit žiletky, musím to nějak naříznout. Koukal jsem na dokument o Goebbelsovi.

25.7. 2000
Jitka nemůže mluvit, má něco s hlasivkama. Irča to zjistila, tak mi napsala, že to s tím orálem nemáme přehánět. V pátek jedem pro lodě. Akorát nevíme kdo je naloží, kdo tam bude, jak je odvezeme...prostě nic. V sobotu na led....blíží se to. To bude fraška, jak tam budu jezdit s tím metrákem sádla, co se tomu u normálních lidí říká tělo. Jo a zjistil jsem, že nemám peníze, což je vzhledem k tomu, že jedu na vodu docela blbý. Asi budu jíst nějaký řasy, nebo co to v Ohři roste. No a doma už není k hnutí. A to je teprve úterý a matka se sestrou jsou pryč teprve od neděle. Ale dneska budu mýt nádobí. Protože už je všechno špinavý.

26.7. 2000
Dneska zase prudil můj dementní šéf (3. nejdementnější člověk, co znám),a tak jsem byl dokonce nucen v práci i něco dělat. A protože moje nebližší kolegyně (2. nejdementnější člověk, co znám) má dovolenou, tak sem furt leze další kolegyně (s přehledem nejdementnější člověk, co znám). Ta vždycky, když otevře hubu, tak bych ji nejraději aplikoval ruskou akupunkturu (vidle do zad). Večer jsem měl návštěvu. Tak jsem zase popustil uzdu pudům...přežral jsem se, přepil a tak...

27.7. 2000
Přijela Jitka, jinak nic zvláštního. Jenom mi večer volal Dušan z hospody, že toho ferneta mi zaplatí později. A pak mě zval na pivo, tak jsem zavěsil.

28.7. 2000
Dneska přijedou lidi na vodu. Spí u Bárta. Jo a nakládáme lodě, to bude zase šou...

29.7. 2000
Ráno jsme nakládali lodě. Na malou Avii jsme nacpali 5 lodí, všechny sudy a 9 lidí. Ještěže jedu na vodu až zítra. Dneska si jedu zajezdit do Klášterce, doufám, že nedostanu pukem mezi oči.

30.7. 2000
Včera jsem hrál jak zmrd. A teď se skoro nemůžu hýbat. To je tak, když si celý léto pěstuju špeky a pak pár hodin makám, ach jo. Hned ráno jsem jel na vodu. V deset ráno už jsem byl na místě. Ostatní akorát vycházeli z hospody, kde si nechali nalít slivovici na účet hospody a vysomrovali v lihu nakládaný švestky. Takže se pak opíjeli švestkama. Když jsme vyjeli, tak byl Dušan tradičně opilej a Bárt, jeho zadák, nasranej. Bylo to naposled, co byl Dušan opilej a Bárt střízlivej. Večer jsme spali v Královským poříčí, ujeli jsme přes 20 kiláků. V Poříčí byla jediná hospoda, kterou navíc otevřeli 4 dny předtím a byla naprosto nacpaná. Tak jsme se zeptali, jestli vaří, hospodskej řekl, že jo a po hodině čekání vyhodil z hospody místní, abychom si sedli. Po další hodině přišel a zeptal se, co si dáme. Objednali jsme si, načež nám řekl, že nevaří a nemá vůbec žádný jídlo. Tak jsme odešli. V hospodě v Sokolově, kam jsme došli, jsme jim vykoupili všechny sušenky, brambůrky a donutili hospodskou, aby nám přinesla z domova zbytky chleba, kečup, hořčici a všechno jsme zežrali. Bárt si začal objednávat piva po dvou, což byl počátek jeho stavu, kdy byl celej týden na sračky. Za tento den získal první opici .

31.7. 2000
Jeli jsme do Lokte. Je tam hnusnej předraženej kemp, ale aspoň jsem nad každým vyhrál v kartách. Bárt je ožralej.